Administratie- en Adviesburo Hamelink BV 0115-618388: Hoeveel gemiddelde prijs voor zelfstandig bedrijf & prive Belastingaangifte? Goedkoop uurtarief gezocht verwerken aangifte BTW & inkomstenbelasting.

✅ TIP:( Vergelijk altijd voordat u Koopt )
Vergelijk 5 Boekhouders in Terneuzen en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!

Details

Adres
Oostelijk Bolwerk 9
4531GP Terneuzen
Zeeland
Telefoonnummer
Website
-
e-mail
-
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving


Postbus1055, 4530GB, Terneuzen
[email protected]

Wat wij doen:
Welkom bij Administratie- en adviesburo HAMELINK B.V.

Administratie- en adviesburo HAMELINK B.V. richt zich hoofdzakelijk op kleine en middelgrote ondernemingen en particulieren. Als middelgroot kantoor zijn wij aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB).

Wij gaan uit van een persoonlijke benadering. Betrouwbaarheid, kwaliteit en service zijn bij ons de sleutelwoorden in de dienstverlening.

Naast de gebruikelijke verwerking van administratieve gegevens en het samenstellen van de jaarrekening dragen wij zorg voor de complete fiscale afhandeling.

Wij bieden u een totaalpakket op maat.Openingstijden:
Maandag : 08:30 - 17:00
Dinsdag : 08:30 - 17:00
Woensdag : 08:30 - 17:00
Donderdag : 08:30 - 17:00
Vrijdag : 08:30 - 16:00
Zaterdag : gesloten
Zondag : geslotenDoelgroep:
Bedrijven, MKB, Particulieren, Starters, Stichtingen en verenigingen, ZZP

Diensten voor bedrijven:
Accountancy, Administratieve ondersteuning, Advieswerkzaamheden, Automatisering van administratie, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij aanvraag subsidie, Begeleiding bij bedrijfsoverdracht, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Belastingadvies, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Boekhouding, Debiteurenbeheer, Deponeringsstukken voor Kamer van Koophandel verzorgen, Detachering administratief personeel, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Online boekhouding, Overleg met Belastingdienst, Pensioenen (advies en afhandeling), Salarisadministratie / loonadministratie, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting verzorgen, Verzekeringen (advies en afhandeling), Aangifte omzetbelasting, Aanvraag teruggave belastingen, Administratie, Belasting adviseur, Belastingaangifte, Belastingkantoor, Belastingopgave, belgische vennootschapsbelasting, Beroepschriften Opstellen, Bezwaarschriften, Buitenlandse btw, estate planning, Financieel advies, Financiele planning, Financieringen, Fiscaal advies, Jaarverslagen, Loonadministratie, Pensioenen advies, Pensioenen afhandeling, Salarisadministratie, Salarisverwerking

Diensten voor particulieren:
Aangifte inkomstenbelasting, Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen, Aanvraag toeslagen, Achterstallige administratie verwerken, Advieswerkzaamheden, Belastingaanslagen controleren, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Online administratie, Particuliere administratie verzorgen, belgische personenbelasting, estate planning, schenk- en erfbelasting

Betalingsmogelijkheden:
Contant, Bank / Giro overschrijving, Incasso

Aangesloten bij / Certificering:
NOAB