Administratiekantoor Brok & van Oers 0416-342766: Hoeveel gemiddelde prijs voor zelfstandig bedrijf & prive Belastingaangifte? Goedkoop uurtarief gezocht verwerken aangifte BTW & inkomstenbelasting.

✅ TIP:( Vergelijk altijd voordat u Koopt )
Vergelijk 5 Boekhouders in Waspik en bespaar tot 40% in slechts 2 minuten tijd!

Details

Adres
Ruytenbergweg 11
5165NT Waspik
Noord-Brabant
Telefoonnummer
Website
-
e-mail
-
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Wat wij doen:
Administratiekantoor Brok & Van Oers heeft in zijn bestaan een uitstekende naam opgebouwd in de Langstraat en daarbuiten. Een grote klantenkring, verspreid over het gehele land, waardeert het kantoor dankzij een aantal factoren.

Men onderscheidt zich met name in de uitstekende kwaliteit van dienstverlening, de persoonlijke aandacht voor elke klant en de scherpe prijsstelling. Kiezen voor administratiekantoor Brok & Van Oers is kiezen voor een vakkundig en betrouwbare partner.

U kunt bij ons terecht voor:

1 • Financiële administraties
Uw complete administratie, van schoenendoos tot een geordend geheel, kunnen wij voor u verzorgen. Afhankelijk van uw wensen, vullen wij dit in. Zo is het bijvoorbeeld ook mogelijk dat u zelf de administratie in een boekhoudpakket invoert en deze door ons laat controleren. Wij werken met Exact (Windows en Globe).

2 • Loonadministraties
Uw complete loonadministratie, van loonstrook tot jaaropgave, verzorgen wij voor u. Dit doen wij tegen een vooraf besproken vaste prijs, zodat u nooit voor een verrassing komt te staan. Wij beschikken over een ruime ervaring en kunnen elke branche verzorgen. Ook voor accountants- en administratiekantoren, die zelf niet thuis zijn op dit gebied, kunnen wij voor hun cliënten de loonadministratie verzorgen.

3 • Jaarrekeningen
Aan de hand van de door ons of door u gevoerde financiële administratie stellen wij de jaarrekening samen. Uiteraard bespreken wij de jaarrekening persoonlijk met u. Indien u een tussentijdse rapportage van de cijfers wilt of een begroting is dat geen probleem.

4 • Fiscale aangiften
Wij kunnen al uw voorkomende fiscale aangiften verzorgen. U kunt hierbij denken aan Inkomsten-belasting, Loonheffing, Omzetbelasting en Vennootschapsbelasting.

5 • Adviezen
Dit betreft uiteraard een ruim gebied. Hierbij valt te denken aan de keuze van de rechtsvorm, auto van de zaak of privé, subsidies, investeringen, financieringen, personeelsbeleid. Kortom ook op dit gebied bent u bij ons aan het juiste adres!Doelgroep:
Bedrijven, MKB, Particulieren, Starters, Stichtingen en verenigingen, ZZP

Diensten voor bedrijven:
Accountancy, Administratieve ondersteuning, Advieswerkzaamheden, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij aanvraag subsidie, Begeleiding bij bedrijfsoverdracht, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Boekhouding, Debiteurenbeheer, Deponeringsstukken voor Kamer van Koophandel verzorgen, Detachering administratief personeel, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Online boekhouding, Overleg met Belastingdienst, Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Startersbegeleiding, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting verzorgen, Advies keuze rechtsvorm, Advies investeringen, Advies personeelsbeleid

Diensten voor particulieren:
Aangifte inkomstenbelasting, Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen, Aanvraag toeslagen, Achterstallige administratie verwerken, Advieswerkzaamheden, Belastingaanslagen controleren, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Online administratie, Particuliere administratie verzorgen

Aangesloten bij / Certificering:
NOAB