Omschrijving
http://www.regtien.nl
Wat wij doen:
Regtien Administratie & Advies is een professioneel en persoonlijk Administratiekantoor. Betrouwbaar, toegankelijk en een hoge mate van klantgerichtheid. Beschrijvingen die kort en kernachtig de werk- en handelswijze van ons kantoor typeren.
Sinds 1988 nemen wij de meest voorkomende financiële en fiscale zaken uit handen. Dit geldt voor veel bedrijven uit het MKB, instellingen uit de non-profit sector als ook beoefenaren van het vrije beroep en particulieren.
Met onze klanten hebben we vaak een lange relatie sinds onze oprichting in het jaar 1988. Maar ook steeds meer jonge en startende bedrijven kiezen voor onze dienstverlening.
Persoonlijk contact vinden we vanzelfsprekend.
Regtien Administratie & Advies is een dynamisch en modern kantoor dat is opgericht in het jaar 1988 en wordt geleid door de eigenaren Kees de Dreu en Jasper Regtien.
Beide hebben door hun ervaring en opleiding hun sporen in de financiële- en boekhoudkundige wereld ruimschoots verdiend. Met name op de vakgebieden administratie, belastingadvies en salarisadministratie.
Voorts wordt er samengewerkt met gekwalificeerde medewerkers.
Onze kennis wordt op peil gehouden door voortdurend opleidingen en cursussen te volgen.
Visie
Onze visie is onze klanten uit te laten blinken waar ze goed in zijn. Dat doen we door op professionele wijze hun administratieve en fiscale zorgen uit handen te nemen en hun te informeren over de risico's en wijzigingen in wet- en regelgeving
Openingstijden:
Maandag : 08:00 - 17:00
Dinsdag : 08:00 - 17:00
Woensdag : 08:00 - 17:00
Donderdag : 08:00 - 17:00
Vrijdag : 08:00 - 17:00
Zaterdag : gesloten
Zondag : geslotenService:
Diensten aan huis, Geen voorrijkosten, Gratis kennismakingsgesprek, Gratis offerte
Toegankelijkheid:
Begane grond, Toegankelijk voor rolstoelen
Doelgroep:
Bedrijven, MKB, Particulieren, Starters, Stichtingen en verenigingen, ZZP
Diensten voor bedrijven:
Administratieve ondersteuning, Advieswerkzaamheden, Automatisering van administratie, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij aanvraag subsidie, Begeleiding bij bedrijfsoverdracht, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Boekhouding, Debiteurenbeheer, Deponeringsstukken voor Kamer van Koophandel verzorgen, Detachering administratief personeel, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Overleg met Belastingdienst, Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Startersbegeleiding, Telefonische helpdesk, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting verzorgen, administratie, begroting, bezwaarschriften, financiele planning, financieringen, fiscaal advies, fiscale advisering, loonadministratie, personeeel & organisatie, persoonlijke begeleiding en conflict bemiddeling, salarisadministratie, tussentijdse rapportages, verzorgen accountantsverklaringen
Diensten voor particulieren:
Aangifte inkomstenbelasting, Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen, Aanvraag toeslagen, Achterstallige administratie verwerken, Advieswerkzaamheden, Belastingaanslagen controleren, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Particuliere administratie verzorgen, belastingaangifte
Betalingsmogelijkheden:
Contant, Bank / Giro overschrijving, Incasso
Aangesloten bij / Certificering:
NOAB Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen, Keurmerk NOAB