Omschrijving
0321-333732
fax : 0321-333898
http://www.excent.nl
[email protected]
Wat wij doen:
WAT KUNT U VAN EXCENT VERWACHTEN?
MKB ondernemers hebben behoefte aan een goed advies tegen een acceptabele prijs, aan een goede bereikbaarheid en een snel antwoord op hun vragen. Omdat wij onze klanten graag tevreden stellen, staan een aantal zaken daarom bij ons hoog in het vaandel:
- klantvriendelijkheid
- kwaliteit
- prijs/kwaliteitverhouding
- snelheid van werken
- afspraken nakomen
- kennis van de praktijk
Al onze medewerkers werken elk dag met deze ingrediënten om te streven naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.
Een goed administratiekantoor (en dat zijn wij) is minstens net zo goed als een accountantskantoor, met name voor niet controleplichtige ondernemingen. Nog geen 10% van alle bedrijven valt onder deze controleplicht en heeft dus geen accountant nodig, u waarschijnlijk ook niet
Het verschil is een aangenamer prijsniveau en meer aandacht voor de ondernemer.
Openingstijden:
Maandag : 08:00 - 17:00 daarbuiten op afspraak
Dinsdag : 08:00 - 17:00 daarbuiten op afspraak
Woensdag : 08:00 - 17:00 daarbuiten op afspraak
Donderdag : 08:00 - 17:00 daarbuiten op afspraak
Vrijdag : 08:00 - 17:00 daarbuiten op afspraak
Zaterdag : gesloten
Zondag : geslotenService:
Geen voorrijkosten, Gratis kennismakingsgesprek, Gratis offerte
Toegankelijkheid:
Ruime parkeerfaciliteit
Doelgroep:
Bedrijven, MKB, Starters, ZZP, BV's
Diensten voor bedrijven:
Accountancy, Administratieve ondersteuning, Advieswerkzaamheden, Automatisering van administratie, Bedrijfsadministratie, Begeleiding bij aanvraag subsidie, Begeleiding bij bedrijfsoverdracht, Begeleiding bij financiering, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen, Boekhouding, Debiteurenbeheer, Deponeringsstukken voor Kamer van Koophandel verzorgen, Detachering administratief personeel, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting verzorgen, Omzetbelasting verzorgen, Online boekhouding, Overleg met Belastingdienst, Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Startersbegeleiding, Telefonische helpdesk, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting verzorgen, Verzekeringen (advies en afhandeling), aangifte omzetbelasting, administratie, bedrijfsadvies, bedrijfsopvolging, financieringen, loonadministratie, Personeelszaken
Aangesloten bij / Certificering:
RB (Regeisterbelastingadviseurs) en NOAB ( Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingkundigen, Erkend lid NOAB en RB